تولید کننده انواع مبلمان و صندلی اداری

  • ۰
  • ۰

اگر جزو کسانی هستید که روزانه استفاده‌ی زیادی از صندلی دارید و یا به عنوان کارمند مشغول به کار هستید، حتما از تأثیرات صندلی و عوارض آن روی بدن مطلع هستید. بسیاری از کارمندان و افرادی که از به صورت مداوم از صندلی اداری استفاده می‌کنند می‌دانند که در اثر نشستن زیادی روی این صندلی‌ها چه فشاری روی ستون فقرات آنها وارد می‌شود. این فشار‌ها در طولانی مدت ممکن است باعث بروز آسیب‌های جبران ناپذیری شود که بهتر است آنها را جدی بگیرند. آسیب‌هایی مثل دیسک کمر و یا آرتروز گردن جزو موارد مهم در اثر نشستن طولانی مدت روی صندلی اداری نامناسب هستند که باید تا حد ممکن از آنها پیشگیری کرد. برای پیشگیری و به حداقل رساندن این آسیب‌ها مدل خاصی از صندلی‌ها با عنوان صندلی اداری ارگونومیک به وجود آمد که قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهند که باعث محافظت بهتر از بدن شما خواهند شد.

شرکت پاوید به عنوان یکی از تولیدکنندگان این محصولات سابقه زیادی در طراحی و تولید صندلی اداری داشته که در طول تمام این سالها توانسته رضایت خریداران را با خود به همراه داشته باشد و یکی از قابل اعتماد ترین شرکت‌هایی است که می‌توانید با خیال راحت از آن خرید کنید. در این مطلب قصد داریم صندلی ارگونومیک را برای شما شرح دهیم تا شما آشنایی بیشتری با این مدل‌ها پیدا کنید و پس از پیدا کردن اطلاعات کافی بتوانید تصمیم بهتری در خرید‌های خود داشته باشید.

صندلی اداری ارگونومیک چیست؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای اشخاص مختلف به وجود بیاید این است که صندلی اداری ارگونومیک به چه صندلی‌ای می‌گویند؟. در پاسخ به این سوال باید گفت که با گذر زمان در سالهای گذشته و پیشرفت مطالعات و علم، شاخه ای به عنوان ارگونومیک در علوم مهندسی به وجود آمد که کار آن به صورت کلی بررسی طراحی اشیا مختلف و نحوه تعامل آن با بدن انسان است. این علم مهمترین کاربرد خود را در صندلی‌ها پیدا کرد. چراکه بدن انسان برای نشستن طراحی نشده و ما ممکن است دائما در حال نشستن باشیم و این کار آسیب‌هایی را به بدن وارد می‌کند که بعضا غیر قابل جبران هستند.

با این تفاسیر متوجه خواهی شد که صندلی ارگونومیک برای کاهش این آسیب‌ها به بدن طراحی شده اند و وضعیتی راحت تر برای بدن فراهم می‌کند و قسمت‌های مختلف بدن را به خوبی پوشش می‌دهند. این کار باعث شده تا اندام شما هنگام نشستن روی صندلی متوجه فشار زیادی نشود به این ترتیب ستون فقرات و مهره‌های گردن شما دچار آسیب دیدگی نخواهند شد.

استفاده از صندلی اداری ارگونومیک چه مزایایی دارد؟

در بخش قبلی متوجه شدید که صندلی اداری ارگونومیک چه ویژگی‌هایی می‌تواند داشته باشد. این قابلیت‌ها باعث شده اند تا شما راحتی زیادی پیدا کنید و بتواند در انجام کار‌های خود تمرکز بیشتری داشته باشید. یکی از مزیت‌های این استفاده از این صندلی همین افزایش تمرکز است. افراد زیادی وجود دارند که روزانه ساعت‌های زیادی را پشت کامپیوتر مشغول فعالیت هستند. این افراد شامل کارمندان، مدیران، افراد دورکار و حتی گیمر‌ها می‌شوند. نشستن طولانی مدت هم باعث ایجاد خستگی در ناحیه گردن و کمر شده و به همین دلیل می‌تواند باعث پرت شدن حواس شود و با این کار بهره وری آنها به شدت کاهش می‌باشد. صندلی اداری ارگونومیک می‌تواند از این مشکل جلوگیری کند و با جلوگیری از خستگی بدن ، تمرکز حواس را به دنبال داشته باشند.

در صورتی که به نشستن روی صندلی‌های معمولی عادت کرده باشید به خوبی متوجه این مشکل خواهی شد. یکی از مزیت‌های بسیار خود صندلی اداری ارگونومیک، داشتن پشتی مناسب است. حالت S شکل پشتی و تکیه گاه می‌تواند وضعیت بدن، مخصوصا کمر را بهبود ببخشد و هرگونه فشار روی ستون فقرات شما را از بین خواهد کرد. اگر دقت کرده باشید قسمت پایینی پشتی این صندلی‌ها دارای برآمدگی مشخصی است که هنگام تکیه دادن به آن گودی کمر شما به خوبی پر شده و فشار ناشی از وزن شما مستقیما به صندلی منتقل خواهد شد. این کار باعث جلوگیری از بروز آسیب‌هایی مثل دیسک کمر خواهد شد.

لبه‌ی برآمده صندلی اداری ارگونومیک نیز می‌تواند در کاهش فشار روی پاها تأثیر زیادی داشته باشد. از طرف دیگر هنگام نشستن روی صندلی فشار زیادی روی قسمت ران و باسن وارد خواهد شد که این نوع صندلی با داشتن طراحی مناسب و استفاده از متریال درجه یک می‌تواند این فشار‌ها را به خوبی دفع کند. در اداره و شرکت‌های مختلف، ممکن است افراد زیادی استخدام و یا اخراج شوند و همچنین کارکنان نیز به قسمت‌های دیگری منتقل شوند. اگر بخواهید از صندلی‌های معمولی استفاده کنید، این احساس نارضایتی در هر لحظه همراه آنها خواهد بود و اگر بخواهید برای هر کدام صندلی مناسب آنها تهیه کنید، سرمایه زیادی در این راه هدر می‌رود. اما با تهیه صندلی ارگونومیک هر کسی می‌تواند بنابر و شرایط خود آنها را تنظیم کند و به راحت ترین شکل از آن استفاده کند.

جمع بندی و سخن پایانی

صندلی اداری ارگونومیک می‌تواند کارکرد‌های بسیاری برای شما داشته باشد و راحتی را برای شما به ارمغان آورد. یک صندلی ارگونومیک مناسب با داشتن قابلیت‌های مختلف دست شما را در تغییر قسمت‌های مختلف آن باز خواهد گذاشت و به همین دلیل هر کسی به هر صورت که تمایل داشت می‌تواند آن را استفاده کند. با یک بار هزینه کردن در این راه شما از بروز مشکلات بسیاری دیگر و همچنین هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کنید و حس راحتی را به محل کار خود منتقل خواهی کرد.

صندلی‌ای که استفاده می‌کنید در واقع نزدیک ترین همکار شماست که بر اساس انتخاب شما می‌تواند بسیار مضر و یا بسیار مفید باشد. با تهیه صندلی ارگونومیک می‌توانید روی کار خود تمرکز بیشتری داشته باشید و از دیگر نیازی به نگرانی از آسیب دیدن آنها نخواهد بود. شرکت پاوید نیز از تولید کننده‌هایی است که به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت صندلی‌های خود و از همه مهمتر طراحی ارگونومیک، بهترین محصولی که می‌توانید در بازار پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده و با قیمت بسیار مناسبی که ارائه می‌دهد، هر کسی می‌تواند یک یا چند مدل را تهیه کند و از استراحت روی آنها لذت ببرید. شما می‌توانید خرید خود را به صورت حضوری و یا اینترنتی از شرکت پاوید انجام دهید و از ۲ سال گارانتی بهره مند شوید و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

 

  • ۰۱/۰۹/۱۵
  • سیاوش کشاورز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی