تولید کننده انواع مبلمان و صندلی اداری

  • ۰
  • ۰

در خرید صندلی مدیریتی همواره سوالات زیادی وجود دارد که یکی از این سوالات این است که صندلی مدیریتی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ این گونه سوالات می‌تواند خریداران را گمراه کند. از طرف دیگر خرید این محصولات نیازمند آگاهی و اطلاعاتی است که دانستن ویژگی‌ های صندلی مدیریتی می‌تواند کمک زیادی به شما کرده و در نهایت منجر به صرفه جویی زیادی در هزینه و زمان خواهد شد. به صورت کلی صندلی اداری همانطور که از نام آن پیداست در اداره‌ها و محیط‌های رسمی‌ استفاده‌ی زیادی دارد و جنبه ی شیک و رسمی‌ این مدل صندلی‌ها تأثیر زیادی بر رفتار افراد و همچنین محیط اطراف خواهد داشت.

چرا صندلی مدیریتی اهمیت دارد؟

یکی از نکات مهم در عملکرد افراد، محیط کاری است که این محیط تعیین می‌کند که کارمندان و مدیران چه بازدهی‌ای دارند. از وسیله‌های مهمی‌ که در این محیط باید به آن دقت کرد صندلی‌ها هستند که تمامی‌ کارمندان فعالیت‌های خود را روی این صندلی مدیریتی انجام می‌دهند و به همین دلیل در صورت غیر استاندارد بودن می‌تواند ضرر‌های بسیاری برای شما در پی داشته باشد. صندلی اداری معمولا در طولانی مدت مورد استفاده قرار می‌گیرد بنابراین افراد در طول استفاده از صندلی در حالت نشسته هستند و بدن انسان برای این حالت ساخته نشده و می‌تواند فشار زیاد به ستون فقرات شما وارد شود و مهره‌های گردن شما را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

شکل ظاهری صندلی مدیریتی باید چگونه باشد؟

هر مدل صندلی اداری برای استفاده در محل مخصوص خود طراحی شده و باید ظاهری متناسب با این موضوع داشته باشد. برای مثال شما نمی‌توانید از صندلی‌های کارمندی به جای صندلی انتظار استفاده کنید و این کار باعث به هم خوردن تعادل محیط کار خواهد شد. صندلی مدیریتی نیز همانطور که از نام آن پیداست برای استفاده در اتاق مدیریت ساخته شده و به همین دلیل بدیهی است که باید ظاهر موجه و رسمی‌ای داشته باشد. این ظاهر رسمی‌ باید در کنار آرگونومیک بودن بدنه رعایت شود.

ویژگی‌ های صندلی مدیریتی کدامند؟

  • قابلیت تنظیم صندلی: شما باید بتوانید زاویه صندلی، ارتفاع صندلی، و ارتفاع دسته‌ها را تنظیم کنید.
  • داشتن پشتی بلند: صندلی مدیریتی معمولا پشتی بلندتری نسبت به صندلی کارمندی داشته و پد مخصوص یا بر آمدگی برای استراحت سر در قسمت بالای پشتی دارد.
  • ابعاد صندلی مدیریتی کمی‌ بزرگ تر از صندلی معمولی است.
  • ظاهر صندلی باید جذاب و در عین حال رسمی‌ باشد و با دکوراسیون اتاق همخوانی داشته باشد.
  • قسمت گودی کمر هنگام نشستن روی صندلی باید پر شود تا از گرفتگی و فشار به ستون فقرات جلوگیری کند.
  • در ساخت صندلی مدیریتی باید متریال و مواد اولیه درجه یک استفاده شود تا در اثر استفاده‌های مداوم دچار افت کیفیت و تغییر رنگ نشود.
    رویه صندلی باید کاملا ضد تعریق باشد تا در استفاده‌های طولانی مدت دچار مشکلی در این زمینه نشوید.
  • صندلی باید به راحتی بچرخد و قابلیت حرکت به اطراف داشته باشد. زیرا مدیران معمولا نیاز به دسترسی به قسمت‌های مختلف میز خود را داند و از آنجایی که میز مدیریتی ممکن است ابعاد بزرگی داشته باشد حرکت کردن صندلی امری ضروری‌ست و بهتر است دقت کنید تا این حرکت تا حد لازم نرم و بدون سر و صدا باشد.
  • قیمت صندلی مدیریتی باید معقول باشد و سعی کنید که قیمت صندلی‌های مرغوب و استاندارد را پیدا کنید و از تهیه صندلی‌های ارزان قیمت که فاقد کیفیت قابل قبولی است خودداری کنید تا متوجه ضرر نشوید.

همچنین برای مشاهده اطلاعات بیشتر و کامل تر در این باره می توانید وارد لینک زیر شوید و علاوه بر توضیحات، مدل های مختلف که در مقاله معرفی شده اند را مشاهده و یا خرید کنید.

ویژگی های صندلی مدیریتی

صندلی مدیریتی مناسب را از کجا بخریم؟

شرکت پاوید از بهترین مواد اولیه در ساخت صندلی مدیریتی خود استفاده می‌کند و به همین دلیل این محصولات از کیفیت بالایی برخوردارند و برای تضمین این کیفیت 3 سال گارانتی در نظر گرفته شده که اطمینان زیادی به مشتریان خواهد بخشید. همچنین مبلمان اداری پاوید کار شما را بسیار راحت تره و خیلی راحت می‌توانید از دسته بندی‌های مختلف صندلی اداری، محصول مورد نظر خود را به سبد خرید خود اضافه کنید و پس از مدت کوتاهی صندلی مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی